Powered by ZigaForm version 3.9.8.4

Handelsbetingelser

Vores handels og databetingelser.

Betaling

OneRepair ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB og Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

OneRepair ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

OneRepair ApS leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

OneRepair vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

OneRepair ApS
Kattesund 1
8700 Horsens

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@OneRepair.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug

Klagemuligheder – oversigt og links:

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: info@OneRepair.dk

Der kan også klages til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

Før Indlevering

Det er dit eget ansvar, at tage backup af din data inden enheden indleveres til reparation. OneRepair forsøger at bevare alt data på enhederne, men kan ikke gøres ansvarlige for tab af data ved reparation.

Vi skal gøre opmærksom på, at såfremt du får repareret din enhed hos et værksted uden teleselskabets/producentens samtykke, så mister du din oprindelige fabriksgaranti hos producenten, men vi yder i stedet for 12 måneders garanti på den udførte reparation.

Indlevering

Når du har indleveret din enhed vil du få udleveret en indleveringsseddel hvorpå der er angivet et nummer. Denne indleveringsseddel følger din enhed. Derfor er det meget vigtigt, du medbringer indleveringsseddelen ved afhentning af din enhed, så vi herved også er sikre på at udlevere den rigtige enhed til dig. Dette skal opfattes som en ekstra sikkerhed, så det netop kun er dig, som har indleveringssedelen der kan afhente enheden.

Det er vigtigt, at OneRepair kun modtager den defekte enhed. Det vil sige, at eventuelt tilbehør så som beskyttelsescovers, opladere eller andet ikke medbringes. OneRepair kan ikke stilles til ansvar for bortkommet eller beskadet tilbehør. Dog er det vigtigt, at OneRepair får din adgangskode til din smartphone eller tablet, hvis fx vores teknikere skal udskifte højttalere, kamera, mikrofon eller andet så det er muligt for teknikeren at tjekke om den udskiftede reservedel er funktionsdygtig.

Udlevering

Ved udleveringen af enheden skal du fremvise den indleveringsseddel du fik udleveret ved indleveringen af din enhed. Du får udleveret din enhed og modtager en kvittering, som og er dit garantibevis. Vi yder 12 måneders garanti for fuld funktionsdygtighed mod fremvisning af gyldig faktura.

Vandtæt efter reparation?

Hos OneRepair vil vi altid prøve at bibeholde den vandtæthed som enhederne har. Dog er enhederne specielt forseglet på deres respektive fabrikker. Derfor fratager OneRepair sig ansvaret, hvis enhederne ikke forbliver vandtætte efter reparation.

Garanti

Da vi hos OneRepair vil yde den bedst mulige service for vore kunder, yder vi totalgaranti for fuldfunktionsdygtighed på 12 måneder af den pågældende reparation, du har fået udført hos OneRepair. Dette er dog kun gældende mod fremvisning af en gyldig faktura.

Det vil sige selvforskyldte skader og yderligere skader på din smartphone ikke dækkes af OneRapair.

Det er vigtigt, du gør opmærksom på alle de dele der skal skiftes, da OneRepair ikke tjekker om alt virker i din enhed.

Stol på os

Dine personlige oplysninger så som:

Navn, Telefonnummer, E-mail

Bruges kun i forbindelse med ordren. Informationerne lagres enten på papir eller elektronisk i ukrypteret form og gemmes i 5 år – jf. bogføringsloven. Det vil sige, dine oplysninger på intet tidspunkt bliver solgt eller er tilgængelige for andre end OneRepairs betroede medarbejdere.

 

OneRepair figur
35% Rabat
20% Rabat
30% Rabat
20% Rabat
25% Rabat
20% Rabat
25% Rabat
30% Rabat
20% Rabat
20% Rabat
20% Rabat
50% Rabat
Grib chancen for halv pris!
Indtast dine oplysninger og spin hjulet!
Regler ved tilmelding:
  • 1 spil pr tilmelding.
  • Den vundne rabat kan anvendes i 24 timer.
  • Brugere der snyder, får ingen gevinst.
  • Ved deltagelse giver du lov til vi sender dig gode tilbud.
  • Vundne rabatter kan kun bruges på online shoppen.