Powered by ZigaForm version 3.9.8.4

FAQ

Mister jeg mine ting på telefonen, når jeg indleverer den til reparation?

Som udgangspunkt nej. Vi sletter ikke noget på telefonen. Nogle gange kan der dog forekomme tekniske uforudsigeligheder, der betyder, at man kan blive nødsaget til at nulstille enheden. Derfor er det altid en god idé at lave en backup inden man indlevere en telefon til reparation.

Mister jeg min garanti på telefonen, hvis jeg får lavet min telefon hos jer?

Du mister din fabriksgaranti, som selve producenten (Apple, Samsung, Huawei etc.) udsteder. Dog har du ifølge købeloven stadig ret til at bibeholde din reklamationsret hos forhandleren på alle andre reservedele end den/dem, som er blevet udskiftet. Læs evt. denne annonce: https://www.imania.dk/blog/2013/07/02/mister-jeg-garantien-hvis-jeg-far-skiftet-glas-pa-min-iphone/

Bruger I brugte reservedele?

Nej, det gør vi bestemt ikke. Vi bruger udelukkende nye OEM-reservedele.

Bruger I originale reservedele?

Både ja og nej. Ved alle Samsung, Huawei og Nokia-reparationer benytter vi os af 100% originale reservedele. Dette er ikke muligt ved Apple-produkter, da Apple simpelthen ikke tilbyder uautoriserede værksteder deres originale reservedele. Så vi bruger det næstbedste, som er OEM-reservedele. Det betyder, at de reservedele vi bruger er det tætteste du kan komme på de originale dele.

Er i et autoriseret værksted?

Nej, det er vi ikke. Apple har enkelte autoriserede værksteder i Danmark. Autoriserede værksteder har dog den ulempe, at de har længere ventetid på deres reparationer og generelt er dyrere. Eftersom vi er uautoriseret, har vi den fordel altid at have reservedele på lager og kan klare reparationer fra time til time.

Beholder I historik over reparationer i jeres butikker?

Ja, og vi gør det for din skyld. Når du indleverer din telefon i én af vores butikker, så bliver du bedt om at oplyse navn, telefonnummer og adresse. Ud fra disse oplysninger kan vi altid finde info om dine tidligere reparationer, hvis du er uheldig at smide din kvittering væk.

Kan jeg hente en bestilling fra webshoppen i en af jeres butikker?

Ja, det kan du sagtens. Ved bestillingen skal du blot vælge ”afhent i butik” og derefter vælge hvilken butik, du gerne vil afhente varen i.

Reparerer i telefonerne samme dag?

Ja, vi reparere de fleste iPhones på timebasis. Der kan være lidt længere bestillingstid på Samsung, Huawei og Nokia – ring til en af vores butikker for at høre nærmere på 81816060.

Vi har fundet billigere priser på reparationer hos en anden reparatør – hvordan kan det være?

Der er kæmpe stor konkurrence på reparations-markedet. Dette betyder, at der selvfølgelig vil være forskellige priser alt efter, hvilken reparatør man undersøger. Vores reservedele er enten 100% originale (Sasmung, Huawei og Nokia) eller af OEM-kvalitet (Apple), hvilket sikrer den bedste brugeroplevelse efter reparation.

Er min telefon vandtæt efter reparation?

Hos OneRepair vil vi altid prøve at bibeholde den vandtæthed som enhederne har. Dog er enhederne specielt forseglet på deres respektive fabrikker. Derfor fratager OneRepair sig ansvaret, hvis enhederne ikke forbliver vandtætte efter reparation.

Skal jeg bestille tid, når jeg vil have min telefon repareret?

Nej, det behøver du ikke. I OneRepair kører vi med Walk-In-Service. Det betyder, at du blot kan komme ind i en af vores butikker og få lavet din telefon på timebasis eller din iPad inden for en arbejdsdag.

 

Tilbyder I lånetelefoner ved reparationer?

Som udgangspunkt gør vi ikke, da vi klarer de fleste reparationer indenfor én time. Skulle der dog opstå en situation, hvor du er nødt til at undvære din telefon i længere tid, så er det muligt at fremskaffe en lånetelefon i mellemtiden.

 

OneRepair figur