Powered by ZigaForm version 3.9.8.4

FAQ

Som udgangspunkt nej. Vi sletter ikke noget på telefonen. Nogle gange kan der dog forekomme tekniske uforudsigeligheder, der betyder, at man kan blive nødsaget til at nulstille enheden. Derfor er det altid en god idé at lave en backup inden man indlevere en telefon til reparation.

Du mister din fabriksgaranti, som selve producenten (Apple, Samsung, Huawei etc.) udsteder. Dog har du ifølge købeloven stadig ret til at bibeholde din reklamationsret hos forhandleren på alle andre reservedele end den/dem, som er blevet udskiftet. Læs evt. denne annonce: https://www.imania.dk/blog/2013/07/02/mister-jeg-garantien-hvis-jeg-far-skiftet-glas-pa-min-iphone/

Nej, det gør vi bestemt ikke. Vi bruger nye reservedele.

Vi bestræber os evigt og altid på at benytte den højeste reservedelskvalitet ved alle reparationer. Når du får repareret din Huawei, OnePlus, Samsung, mm., så vil alle de originale reservedele der kan skaffes, blive brugt. Dog forholder det sig anerledes, når man skal reparere iPhones og iPads. Apple er ikke samarbejdsvillige, når det kommer til deres reservedele. Det betyder i praksis, at ingen uautoriserede værksteder kan benytte sig af originale Apple-reservedele. Disse reservedele sikre dig en identisk brugeroplevelse til den oplevelse du vil få ved en original Apple-reservedel.

For alle Apples produkter er der mulighed, for at en besked popper op og vises i indstillinger, og helbred på batteri ikke vises.
Indtil seneste opdatering (iOS 16) er det først ved iPhone XS og derover, man ikke kan se helbredet på nyt batteri,
ved skærmskift, og andet, er det ved iPhone 11 og derover.
Alt dette er med forbehold for ændringer fra Apples side.

Nej, det er vi ikke. Apple har enkelte autoriserede værksteder i Danmark. Autoriserede værksteder har dog den ulempe, at de har længere ventetid på deres reparationer og generelt er dyrere. Eftersom vi er uautoriseret, har vi den fordel altid at have reservedele på lager og kan klare reparationer fra time til time.

Ja, og vi gør det for din skyld. Når du indleverer din telefon i én af vores butikker, så bliver du bedt om at oplyse navn, telefonnummer og adresse. Ud fra disse oplysninger kan vi altid finde info om dine tidligere reparationer, hvis du er uheldig at smide din kvittering væk.

Ja, det kan du sagtens. Ved bestillingen skal du blot vælge ”afhent i butik” og derefter vælge hvilken butik, du gerne vil afhente varen i.

Ja, vi reparere de fleste iPhones på timebasis. Der kan være lidt længere bestillingstid på Samsung, Huawei og Nokia – ring til en af vores butikker for at høre nærmere på 81816060.

Der er kæmpe stor konkurrence på reparations-markedet. Dette betyder, at der selvfølgelig vil være forskellige priser alt efter, hvilken reparatør man undersøger. Vores reservedele er enten 100% originale (Sasmung, Huawei og Nokia) eller af en kvalitet vi kan stå bag (Apple) da vi giver 1 års garanti på vores reparationer, hvilket sikrer den bedste brugeroplevelse efter reparation.

Hos OneRepair vil vi altid prøve at bibeholde den vandtæthed som enhederne har. Dog er enhederne specielt forseglet på deres respektive fabrikker. Derfor fratager OneRepair sig ansvaret, hvis enhederne ikke forbliver vandtætte efter reparation.

Nej, det behøver du ikke. I OneRepair kører vi med Walk-In-Service. Det betyder, at du blot kan komme ind i en af vores butikker og få lavet din telefon på timebasis eller din iPad inden for en arbejdsdag.

Som udgangspunkt gør vi ikke, da vi klarer de fleste reparationer indenfor én time. Skulle der dog opstå en situation, hvor du er nødt til at undvære din telefon i længere tid, så er det muligt at fremskaffe en lånetelefon i mellemtiden.

OneRepair figur